fredag 22 januari 2010

Liggande blogg

Hjälp vad snabbt det går att vända på dygnet. I går fick jag en sprängade huvudvärk, när Alvedonen jag kurerat mig med gick ur kroppen så kände jag att jag hade feber i kroppen, så frysen med värsta huvudvärken åkte jag hem från jobbet ett par timmar tidigare.

Jag la mig direkt och sov några timmar, välbehövligt, och jag kände mig bättre i skallen iaf. Tyvärr blev jag ganska pigg och hade svårt att somna när jag så borde... satte klockan på vanlig väcktid, men jag kände att jag inte alls var så pigg som jag hoppats. Somnade om och vaknade vid 9.00 när chefen ringde och hade några funderingar. Sen har jag sovit en timme till... nu ska jag göra frukost, har inte inmundigat annat är två koppar te sen igår lunch.

Så idag blir det att ta det lugnt och hoppas det var nått migränaktigt, och snabbövergående.




Önskar er en trevlig helg !!

9 kommentarer:

Ylva sa...

Krya på oss sjuklingar! Jag är sjukskriven på halvtid och min psykiater ska skriva ett nytt intyg men troligen tycker FK att jag ska gå på arbetsintroduktion, bläh!

Gunilla sa...

Ylva, det är inte klokt hur det är nuförtiden, läkare/psykiater gör bedömningar att man är sjuk, sen gör FK en annan. Håller tummarna att du piggnar på dig, det såklart det bästa, fast vissa saker tar tid, men det ska det visst inte få göra nuförtiden !!

Annapanna sa...

Pluttan, krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig, Nillerillpillerill!

Gunilla sa...

Ärrättsåpåkryadnuutanpiller :)

Kattlådan sa...

Skönt att höra! Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Du har blivit utmanad av mig på min blogg! :D

Gunilla sa...

Katten,hoppas du har du hämtat dig från fallet ?

Gunilla sa...

Tofflan, kollar utmaningen !!