lördag 21 maj 2011

Jag kunde logga in !!!

Jösses amalia, det gick att logga in på blogger, tror jag ska kasta mig ut och köpa en trisslott :)

Jaha, då sitter man här vid köksbordet, har precis kramat/vinkat av Johanna som drar med kompisar till Turkiet en vecka, innan slutspurten för studentet och bal drar igång. Hon har kämpat hårt med att bli klart med allt som skall in, med stor hjälp av syrran som gick samma linje förra året.. Jessica, som för övrigt precis drog iväg till jobbet !

Väntar in Anna och hennes lorttvätt senare, har bokat upp tvättstugan åt henne, hon har inte hunnit skaffa maskin till Snarpsätra än. OM.... inte Ronja får för sig att föla ... det är nämligen verkligen dags nu, och det har kommit tecken på det också .

Tanken är idag annars att lösa melodikrysset, och kanske jag också kör nån maskin tvätt och vara ledig...

I kväll är vi bjudna av mitt jobb på fest. Trerätters middag och en massa uppträdande bjuds det på, bla har dom dammat av Micke Rickfors, och Jack Wreeswijk skulle spela i puben. Men, det finns som sagt ett föl som kan ändra på dessa planer... time will show!




- kaos, var ordet ..

I går hade ICA på stan annonserat om att deras lösgodis kostade 1 krona hektot.... jag och Johanna cyklade förbi, plockade varsin proppfull påse som kostade 10 kronor styck...det kallar jag rea. Man borde kanske hamstrat lite ....men med tanke på hur det såg ut kring godisstället... se bilden, så ville man inte stanna där allt för länge kan jag säga ..


Trevlig lördag på er !!




14 kommentarer:

Anonym sa...

WordPress rules! ;-)

Kram och ha en bra lördag! Vi ska strax ut och slåss med lördagshandlarna! :-(

Gunilla sa...

Tofflan, ja tittade lite på det...men verkar som man ska ladda ner o greja ?? låter bökigt för en it mupp som jag :)

Ylva sa...

Jag tror du skrev en krona kilot på FB. Det hade ju varit nåt!

Gunilla sa...

TYlva, ja fick det tillrättad av vännerna...per hekto så klart :) bra nog så :)

Anonym sa...

Nej vadå ladda ner??? Den som vill göra det enkelt för sig, som jag har gjort, väljer ett tema. Sen är det bara att blogga! Inte behöver man ladda ner nåt - om man inte ska KÖPA nåt tema. Men det finns massor av snygga gratisteman!

cathrin sa...

Grattis till inloggningen och vilket bra ställe du verkar jobba på. Aldrig några fester där jag är. Hoppas du får en bra kväll.

Anonym sa...

Det var billigt!

Jag använder ju också WP och är supernöjd här. Det är inte alls krångligt, finns en massa färdiga mallar att använda.

Hoppas du får superkul ikväll!
(eller ett föl...)
:-)

Fenixmonas sa...

Bra tid att åka till Turkiet nu när vädret börjat att stabilisera sig! Vi åker på tisdag! Kramiz

Sladdertackan sa...

Jösses, tänk på tänderna!

Gunilla sa...

Tofflan, jasså, ska kolla lite mer på på WP... har börjat tröttna senaste veckan...

Gunilla sa...

Catrin, nu blev det ingen fest, anna mådde inge bra, och fölning på gång, så vi fick tacka återbud...

Gunilla sa...

Amacasa, ja som sagt det blev varken fest eller föl av ovan nämnd anledning!

Gunilla sa...

Fenixmonas, trevlig resa! har inte hört mer än att dom kom på planet, är nog bra igår :)

Gunilla sa...

Sladdertackan, haha.. ja det var nog värre men några andra familjemedlemmar... men gisses vilket kaos !