måndag 16 mars 2009

Ego (t) n är tillbaka ....


Hamnade för ett antal månader på en blogg, "egon´s blogg". Tror jag skrivit om bluffaren tidigare, men nu är han tillbaka och retar upp dom flesta som läser hans blogg.


Tidigare när han hade sin blogg på passagen så påstod hans sig först vara Egon, 71 år från Västervik, men det höll inte allt för länge, men han hann låtsas vara "sjuk" pga av alla påhopp från bloggare, så hans hustru "Margareta" var tvungen att göra några inlägg i bloggen..sure ;-)

När sen bloggare hittade bilderna på "Egon " och hans "hustru" på olika internetsidor så "erkände" stackars fd. Egon, och sa att han var Hans O, 37 år... sen fortsatte han i samma stil och provocerade, fick mothugg, och började må sååå dåligt...efter nån dag dök det upp nytt inlägg på bloggen, då hade Hans O´s bror Cenneth blivit orolig, och tagit sig in till Hans O och hittat hans inloggningsuppgifter och skriver att han misstänker att Hans O tagit livet av sig :-) ....efter några dar är bloggen borttagen.

Jag kan inte låta bli att gå in och läsa hans "historier" ibland, fattar inte att han orkar :-)

Hälsa på hos, (förnärvarande Egon..) ->

http://egonsv.bloggagratis.se/#1483226

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som barn bodde jag i Leksand, eller i en by utanför Siljansnäs rättare sagt.
När jag kom tillbaka till Stockholm var det väldigt viktigt i plugget att man skulle hålla på något hockeylag, så jag tog Leksand.
Tro mig, jag var den enda av typ 500 ungar som gjorde det. Men det kändes rätt skönt att få ha ett alldeles eget lag för sig själv.

Än idag håller jag på Leksand, men det går som sagt lite småtrööögt! Det blr nog bättre!

Gunilla sa...

Car, det var tufft av dig, när man var yngre föll man ofta för grupptrycket...men bor man i Sthlms trakten som jag gissar du gör, så finns det ju fler att välja på :-)

Av någon anledning har Leksand också flest "utomläns-supporterklubbar" ...