måndag 17 augusti 2009

Hejarklacken !!

Den här är såå bra !


..bara att komma på idén !

10 kommentarer:

Daniel sa...

heheh lika galen som jag!

Gunilla sa...

Daniel, ligger nånting i det :-)

fen sa...

Precis, bara att komma på idén :)

Fläskdansen sa...

Det här är så himla bra så det är inte sant! Jag ÄLSKAR "Hipp Hipp", de är intelligenta och skitroliga hela vägen liksom!

Underbart klipp! Det här gjorde min dag!

Gunilla sa...

Fen, eller hur !! "visa hattarna"

Gunilla sa...

F-dansarn, härliga karaktärer...tex. Tiffany fråun Staffanståurp m.fl

fen sa...

hahaha... ja "visa hattarna" den är ju underbar! Och i en liten hattbutik sådär... skrattar nu bara jag skriver om det :D

Gunilla sa...

Fen, eller "jobba, jobba ,jooobba


Sopa, sopa, sopa !!! :)

Kattlådan sa...

Tiffany är min favvo! :)

Gunilla sa...

Katten, hon är helskön :)