onsdag 23 december 2009

Mitt lilla Jullov har börjat !


Hallå alla goa o glada ! Jag tog ledigt idag, sköönt med sovmorgon. Jag hade inte tänkt ta nån mer dag ledigt än dom vi får "gratis", för det blir 2 x 4 dagar, och lite senare 1,5 dag vid trettonhelgen. Men, man är inte sämre än att man kan ändra sig :)
Igår gick jag och kollegan och åt Taco´s på personalrestaurangen, väldigt ojuligt men gott!
Till kvällen kom Anna hit och hon hade räkor med sig, så det blev räkmacka till kvällsmat,
lika ojuligt det :)


Efter en sovmorron så har vi käkat frukost, och nu smälter jag den med att blogga. Sen ska jag ge mig på dammsugaren, för nu känns det som att gå på grusväg när man går barfota :)
Anna har dragit ner på stan för lite shopping, och hade lite hushållsuppdrag hemma hos sig att ge sig i kast med. Lite senare idag drar jag också söderut, har fått tillåtelse att köpa lite aktier i hennes skinka, ja julskinkan alltså, så i kväll så blir det vörtmacka med ljummen skinka, muumsigt värre !



Vi ska också köpa lotter och bli rika i kväll, jag meddelar sen adressen till vårt hus i Karibien, ifall ni simmar förbi :)





8 kommentarer:

Pillan sa...

En riktigt god jul önskar jag dig!!!!
kram Pillan

Ylva sa...

Gå inte barfota då, så slipper du dammsuga ;-)

Anonym sa...

Ha en riktigt god jul ni båda som får vara tillsammans!
Kramar från Tofflisen (och KRAMAR är ovanliga från denna, bara ett fåtal utvalda får!)

Fläskdansen sa...

Lycka till med storvinsten och GOD JUL!

Kram!

Gunilla sa...

Pillan, tack, kram o detsamma !!

Gunilla sa...

Ylva, smart.. :) så gör vi :)

Gunilla sa...

Tofflan, tack så mycket, det värmer att höra till dom ! önskar dig en fin dag och glöm inte att du snart är tillbaka till förorten, huvudsaken är att dom finns ... ;-) kram på dig!

Gunilla sa...

F-dansen, har ännu inte rättat rad fyra, håller tummarna :) Go jul!