lördag 12 december 2009

Rätt upp i krysset . .





Slapp lördagsmorgon, brukar vakna upp vågrätt med en man på lördagsmornarna, ja han får bara stanna till 11.00 är det bestämt !




Lyssnar just nu på slutklämmen av dagens kryss, och det fattas en filmtitel, får ge upp den ..



En hel del klarar vi faktiskt av med den egna hårddisken, fast ibland hjälper Google till på traven :)







Det börjar kurra i magen nu, dags att inta en mer lodrätt hållning och leta sig ut i köket och se efter om man kan göra nått åt det. Det smattrar från tangentbordet så det verkar inte som Anna tänker baka några scones idag :) .. men hon gjorde smarriga goa hamburgare igår kväll, så det borde väl vara jag som sätter fart kanske . .

Ha en trevlig helg bloggisar !!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra helg ni också! Vi ska ut på landet och smaska kakor!!!

Gunilla sa...

Tofflan, kakfester är inte illa, smaskigt !

Anonym sa...

Detsamma!!
=)

pjoltas sa...

Detsamma!!
=)

Kattlådan sa...

Kryssa lugnt. Tack detsamma!

Anonym sa...

*rapar diskret* Kakfesten var fantastisk! Och nu har vi även klämt ner lite lasagne... Jag kommer att vara julfel FÖRE jul...
Hur gick det med filmtiteln på krysset? Kunde ni klura ut den eller gav ni upp?

Anonym sa...

Skulle ju vara julFET, inte julFEL. Men jag är nog det också i år! ;-)

Gunilla sa...

Tofflan, nja släppte det där ... var lite klurigt, nått gammalt svenskt...

Gott med lite kakkalas, det är aldrig helt fel!

Kattlådan, nu gick det inte denna gång :) bättre tur nästa... :)

Anonym sa...

Nä jag är värdelös på kryss, jag håller mig till barnkryssen :)))
Däremot tycker jag det är ganska roligt med det här, vad heter det nu,,, med siffror ?
Carola

Gunilla sa...

Carola, SUDOKU :)