tisdag 1 december 2009

Såå söööt !

18 kommentarer:

Kattlådan sa...

Sugen man blir! :)

Gunilla sa...

Katten, en släkting till dig kanske ?? :)

Ylva sa...

Jiii, vad söt! Det är kul att skrämma små djur ;-)

Gunilla sa...

Ylva, skräckblandad förtjusning ser det ut att vara :)

Pjoltas sa...

Nä fy fan! Man får inte vara så söt!
=)

Gunilla sa...

Pjoltas, oemotståndligt.. :)

Wassen sa...

Här känner man: Nää, en sån vill jag ha också !
Men så kommer den kranka blekhetens eftertanke: Vad ska jag göra av den när jag reser bort ? Hur ska det gå när våra allergiska vänner ska hälsa på ? ETC. ETC.

Nej vi får nöja oss med att vi har flera grannkatter som brukar hälsa på då och då.

Men tack för filmsnutten !

Gunilla sa...

Wassen, precis, dom är ett pass, men ack så söta ... :)

Annapanna sa...

Jag döööör, skrattar av stolen! Så otroligt sött!!

Gunilla sa...

Anna, eller hur, såå söt

Anonym sa...

Hemskt söt liten kisse med små vita tassar. De skulle alltid vara så små. (carola)

Gunilla sa...

Carola, ja så himla söt o go... tyvärr försvinner lite charm när dom blir stora...men så är det med oss alla :)

Kattlådan sa...

Nähä, för vi är undantagen som bekräftar regeln! (Nej, inte ens med den bästa viljan och den mest lögnaktiga inställningen funkar det att skriva så det blir trovärdigt...)

Gunilla sa...

Katten, eller hur :) ...och det där med att "skönheten sitter på insidan...jag kan knappt titta när dom skär i kroppar, ser inget vacker i det :)

fen sa...

Men åååh så söt :)

Vi funderar på katt trots att sambon är allergiker... men han äter ju medicin så.. ja.. men det är väl dumt förstås att skaffa kisse då. Men gud så mysigt det är. (har haft katter förr)

Gunilla sa...

Fen, tja, jag det är väl ingen höjdare...men håller man dom från sovrummet går det nog skapligt.

Jag var mer allergiskt mot bondkatter, men känner inte alls av abessinier lika mycket !

Pillan sa...

Vilken sötnos!! på måndag ska jag och välja vår egen lilla sötnos... då kommer det bilder kan jag lova... tack för dina fina kommentarerna hos mig kram Pillan

Gunilla sa...

Pillan, hoppas katten finns i verkligheten denna gång :)