fredag 4 juni 2010

Sladd återfunnen :)


..och därför kommer en liten summering med bilder.... här är tårtprinsessan



...firade min mor redan förra fredagen,.. och på söndagen var vi och grattade Anita och oss själva :)




Hjärtligt gott !!


Igår kväll var vi då och hade en till kickoff...eller vårfest. Mysigt värre, kolla vilken energi mina lagmedlemmar utstrålade, härligt att se vinnarinstinkten...



Vad gör dom? jo det gällde att få eld utan vanliga hjälpmedel, och sen koka en kanna kaffe :)


Sen var det 4 stationer till i tävlingen, bedömma kryddor, ciderstyrka, våra produkter, spritsorter och korvar. Ja du läste rätt, det var ju 5, så var det :)



Trevlig helg bloggers !!

12 kommentarer:

Kattlådan sa...

Hur gick det i tävlingen då? :)

Gunilla sa...

Katten, två av fem.. silvermedalj :)

Wassen sa...

Hejsan Nillan !

Jag tycker det ser ut som om ditt lag fuskade med att tända kaffeelden ?? Det ser ut som om en deltagare har en cigarettändare i handen ;-)

Stattinskan sa...

Sånt där är ju bara skitkul ... Man intalar sig själv att det är en lek men sedan går man in för det med blodigt allvar :-D
Härlig lördag till dig :-)

Gunilla sa...

Wassen, schhh...he he, näe, ingen tändare :)

Gunilla sa...

Stattinskan, ja visst, tävlingsmänniska vaknar liksom. Härlig lördag till dig också !

Kattlådan sa...

Grattis - trevlig helg du med! :)

Gunilla sa...

Katten, tack för det :)

Tofflan sa...

Gratulerar till silvret - och återfunnen kabel! :D

Gunilla sa...

Tofflan, ja jag vet inte vad som gladde mig mest, men kabeln tror jag :)

Anonym sa...

den tävlingen i att bedömma korvar vore nåt för mig :)

Gunilla sa...

Kloppan, hehe ja den var nästan enklast, att bedömma ostar var svårt, faktiskt, med det kanske berodde på att man påverkat smaklökarna med lite alkoholhaltiga drycker :)