tisdag 26 oktober 2010

Dagens citat :

Eller rättare sagt, gårdagens citat. Som ni vet så tycker jag Maria Montazami är så himla rolig. De andra Holleywood fruarna ger jag inte så mycket för, så bäst är att se det på tv 3 PLAY i efterhand, så kan man "spola" förbi dom andra.



I gårdagens program så var Marias mamma med nästan hela tiden, och man kunde direkt se att äpplet har inte fallit långt i från trädet, om man säger så :)))

I går skulle hon spela in ett radiopratar program för en lokal kanal. Maria gick totalt oförberedd dit, hade inget manus eller eventuella "stolpar" att hålla sig till, hon babblade på som vanligt.

"Jag är hellre lång o snäll, än kort, eller halvkort, och elak" :))

När det hela är över och dom står på trappen utanför säger hon "Jag är så nöjd, på en skala från 1 till 10, blir det 10 ....%" ... eller jag menar, ja högst!

15 kommentarer:

charlotte sa...

haha ja on är rolig. hhelt underbar

Anonym sa...

Jag skratta så jag fick ont i magen här i dem tomma kyrkan hahhahaha, så roligt du skriver. Tänkte väl detsamma men hittade inte riktigt orden.
Carola

Gunilla sa...

Kloppan, eller hur "one of a kind" verkligen :))

Gunilla sa...

Carola, bloggar du i kyrkan idag :)) .. hon är bara föör bra. Kommer ihåg ett program i fjol, då hon bla. skulle hålla tal på en gala, DÅ höll jag på att ramla ur soffan av skratt :)

Anonym sa...

Hej Gunilla, du är en sån där person som jag beundrar, som alltid tycks ha en histora på lager. Jo, jag gillar också Maria M, men min gubbe vägrar att se på sånt trams, går det på play tv så löser det sig. Så mycket jag vill se just nu juu, svårt att hinna med allt.
kram
Cathrin på Passagen

Maria sa...

Jag brukar inte kolla på henne när hon är på tv men hon verkar så himla oföreställd. Ovanligt Hollywoodfenomen!

Gunilla sa...

Cathrin, tack det var snälla ord :) Ja, playversioner på datorn är perfekt, då behöver man bara se det man vill se, och när det passar en själv, kram tebax.

Gunilla sa...

Maria, precis, hon liksom är fel människa på fel plats, men ändå så rätt... snacka om att bjuda på sig själv :)

Anonym sa...

Glada positiva Gunilla, klart jag inte vill tappa dig. Men du det där med länk, jag vet inte hur man gör och ingen bloggkamera har jag heller.
http://blogg.passagen.se/cathrin-kram C

Gunilla sa...

Catrin, det ser olika ut på olika blogsiter, som när du ska kommentera på min så kan du välja:

KONTO I GOOGLE (har inte du som har passagen)

NAMN/URL, där skriver du ditt namn överst och sen http://blogg.passagen.se/cathrin i fältet för webadressen. Som du gör nu, tror jag du klickar i ANONYM som också är ett alternativ :))

Lägger du webadressen så kommer man kunna klicka på ditt namn och automatiskt komma till din blogg :)
Hoppas jag förklarade någotsånär..:) kram !

Anonym sa...

ja jag bloggar från kyrkan, när det blir ensamt. Det talet skulle ju jag vilja höra haha..
Carola

Gunilla sa...

Carola, kolla tv3.se/play :) ha så trevligt i kyrkbänken :))

Fenixmonas sa...

Så härligt med folk som är spontant roliga! Kramiz

Gunilla sa...

Fenixmonas, eller hur, hur är sig själv och bara det är roligt, tror inte man kan förställa sig så där :)

Wandus sa...

Vem är transan med fejkbrännan?