lördag 23 april 2011

Påskrapport !!

Här ser vi alla fyrbenta Snarpsätrabor, ja borträknat katten då !




Jonna o Johanna skruvar fästen och drar elstängsel till en tillbyggnad av befintlig hage...











Sen var det dags för nybyggnationen då..... först, snillarna spekulerar........






Så där ja, nu börjar konstruktionen ta form !!






Bli inte förvånade om det hörs tjo o tjimm från hagen, för nu har pållarna fått ett eget partytält !!







Nu kan dom unvika solen och få skydd om det regnar.. TREVLIG PÅSKAFTON DÄRUTE !!

10 kommentarer:

kattlådan sa...

Mysigt med eget partytält. Finns det snittar och musikunderhållning också? ;)

Anonym sa...

Åh, vad mysigt. Rena festen ju. Jag blir så glad när någon tar hand om djuren på allra bästa sätt för de ska också ha det bästa. God fortsättning på påsken önskar jag dig. /cathrin

Gunilla sa...

Katten, hö och lite b-vitaminer finns att tillg¨å..och vatten :)

Gunilla sa...

Cathtrin, ja jag tror inte det går någon nöd på pållarna,, nu ser vi fram emot fölningen !

Anonym sa...

Fasen vad ni jobbar! Eller jobbade du mest bakom kameran idag? ;-) Smart drag, det är ju helg, trots allt!
Hare fortsatt gott!

Fenixmonas sa...

Himla smart! Det kan allt behövas lite skugga ibland när solen gassar! kramiz

Stattinskan sa...

Åh, partydags ... oxh snapsen får de i ett fyllt badkar ... eller?

Gunilla sa...

Tofflan, nån är alltid arbetsledare :) ... jag byggde faktiskt partykonstruktionen iaf !

Gunilla sa...

Fenixmonas, ja det är ett måste när inte träden skuggar :)

Gunilla sa...

Stattinskan, jag tror den blandades i vitaminerna :)